نصب و تعمیر پیکیج و آبگرمکن

از آنجایی که امروزه تمام خانه هایی که در سطح شهر هست و حتی اداره جات نیاز به یک دستگاه گرمایشی دارند، رشته نصب و تعمیرات پکیج و آبگرمکن، بازار کار بسیار خوبی داشته و کسانی که تخصص خوبی داشته باشند درآمد فوق العاده ای خواهند داشت.

در گذشته به این شکل بود که استادکاران کار را یاد می دادند و تجربه خود را در اختیار شاگرد قرار می دادند اما از آنجاییکه تجربه در کنار علم تخصص را به وجود می آورد ما در فن برتر طی دوره های تئوری و عملی منطبق با استاندارد سازمان فنی و حرفه ای اقدام به آموزش و تربیت کارآموزان عزیز نموده و ایشان پس از اتمام دوره و شرکت در آزمون نهایی موفق به اخذ مدرک بین المللی مهارتی سازمان فنی و حرفه ای کشور می شوند و به واسطه آن امکان ورود به بازار کار را خواهند داشت.

در آموزشگاه فنی و حرفه ای فن برتر، از نصب تا تعمیرات پکیج و آبگرمکن آموزش داده می شود. آموزش نصب به صورت کاملا عملی و حرفه ای از لوله کشی سیستم گرمایشی شروع می شود تا نهایتا نحوه نصب پکیج و آبگرمکن با تمام اصول لوله کشی و اصولی که برای دودکش ها ، اصول بستن شیرآلات ، اصولی که دستگاه رسوب نگیرد و عمر طولانی داشته باشد را به کارآموزان آموزش می دهیم و در ادامه دوره نیز روش تست تک تک قطعات ، باز کردن قطعات ، تشریح تک تک اجزا و… را آموزش می دهیم.

ویژگی های دوره:
نوع برگزاری: تئوری و عملی (__ ساعت)
دوره آنلاین: دارد
پشتیبانی بعد از دوره آموزشی: دارد
امکان اسکان: معرفی به خوابگاه (جهت کارآموزان سایر شهرستان ها)

علاقمندان به شرکت در این دوره می توانند جهت اطلاع از برنامه زمانبندی برگزاری دوره های آموزشی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۶۳۶۶۰۶۳۷۴ و یا ۰۹۱۲۰۵۶۳۷۱۹ تماس حاصل فرمایند یا بصورت حضوری در روزهای کاری به نشانی استان البرز، فردیس، جاده ملارد، بین گلستان ۲۸ و ۳۰ مراجعه فرمایند.